37+4 te 2 cm açıklığım vardı ve dr um bi kaç gün daha bekleyelim 38 e girsin en azından diye ilaç verdi (kullanmadım )ve 38+1 de tekrar gittim açıklığım 5 cm olmuştu.bu arada hiç sancım yoktu yani vardı ama öyle abartılacak kadar değil adet ağrısı gibi ara ara.. yatış yapmak istedi dr ama ben suni sancı yemek istemedim ve orada bi tanıdığımız olduğunu eğer sancım olursa gitmek istediğimi söyledim zar zor müsade etti ertesi güne kadar. O gün orda kaldık ve hala çok sancım yktu.ertesi gün gittiğimizde tekrar muayene etti yatış yaptık hala açılmam var sancı yok bu sefer mecbur Suni sancıyı verdiler nst de sancılarım var 100 lerde ama ben çok acı hissetmiyorum kendimi o kadar normal Doğuma hazırlamışım ki çok istekliydim herşey de yolunda gidince hiç aklıma sezaryen getirmedim düşünmedim bile ( hata etmişim).bu arada sürekli çatı muayenesi yapıyolar en çok onda canım yaktıkar zaten bi dr bakıyo anlamıyo bi ebe bakıyo ama dayanmaya çalıyorum belki 10 kere bakmışlardır en sonuncu muayene de dr bebek kanala inmiyor sezaryene alıcaz deyince şok oldum hüngür hüngür ağlamaya başladım. o kadar Canımı yaktıklarına mı yanayım sezaryen olucağıma mı yanayım.bebeğime kavuşmayı falan düşünmüyordum bile artık psikolojim tamamen çöktü.ben beklemek istedim onlar bebeğe zararı olur Yok kalp atışı yavaşlar diye telaşlandırdılar halbuki kalp atışları normaldi her şeyi suyu da ayni şekilde..sonuç olarak o kadar yoruldum ki annem ve eşimde bebeği tehlikeye atmak istemedikleri için sezaryen olmayı kabul etmemi istediler ve ben hiç içimden gelmeyerek kabul ettim ameliyattan çıkana kadar ağladım (spinal oldum bu Arada )ve bebeğime sağ Salim kavuştum çok şükür 🙏 ama hala içimde bi suçluluk duygusu var keşke kabul etmeseydim keşke bekleseydim diye.resmen sabah saat 8 de gittik 17:25 te bebeğim dünyaya geldi 8-9 saat içinde herşeyi oldu bittiye getirdiler sırf mesai saati dışında gelmesinler diye. Doğum yapacak olan arkadaşlar kendinizi ya sezaryen Doğuma da hazırlayın ya sonuna kadar direnin ya da başka bi hastaneye gidin benim öyle bi şansımda yoktu malesef..tek tesellim bebeğimi Salim kucağıma almak oldu..şimdi tam 11 günlüğüz 🙂