Elizzz Bebeğim hep sag tarafimda 25+3 günlük olduk😊🌸 Sag tarafimda oldugu icin sag kasigim ve sag bobregim agiriyor ne yaptiysam gecmiyor orada kaldi inatci☺🤩
Hemsire_anne Elizzz benim yaramazım da asla sola kaymıyor yarın 38 olucaz kocaman oldu ama hala o tarafa sığabiliyor. surekli soluma yatiyorum belki ortaya kayar biraz diye ama yok karnimin sag tarafi harita gibi oldu çatlaklardan. Tam belimden de popoyu yaslıyor dışarı doğru kocaman bi top. Solum bomboş plasentam da sağda. Öyle komik duruyor ki göbeğim annemlerin dalga konusu oldum 😁😁
Belmaaa Elizzz benim de hep soldaydı belimin solu ağrıdı 3hafta yürüyemedim şükür büyüdükçe yayıldı da rahatladım gibi biraz
Kardelenyigit Benim kızımda başından beri sağımda ☺️hiçbir çatlağım yok,sağ göğüs yanım hariç 😅hep orda olduğu için orası genişledi ama o kadar güzel duygular kiii 🥰bu arada 32+4üz😋
Elizzz Kardelenyigit benimde sag da cok agrim oluyor arada yukari cikiyor sonra tekrar asagiya iniyor😂kafasina gore takiliyor aynen ya cok guzel bur his hayirliyla kucagimiza aliriz insallah🤲🌸
Elizzz hilal_yener yok hep soluma yatiyorum belki kayar sola diye yok inat yine sagdan tekmeliyor beni😂😍
Elizzz hilal_yener erkek insallah gecen ay doktor oyle dedi bu ay sonu gidicem bir daha ama kesin erkek dedi 😂🌸🤩
Elizzz Hemsire_anne yaaa cok tatli 🌸😊 insallah sağlıklı sihhatli dogsunlarda bu surecte gecici insallah🤲 bende cok agri oluyor onun dışında sikinti yok sizinde sag tarafinizda cok agri sanci oluyor mu ?
Elizzz Belmaaa ben iki gundur sag tarafimin agrisindan ölüyorum bebisim sağda bide belime dogru sag kasigima dogru hep sanci cekiyorum daha 25 haftalik insallah biraz daha büyüyünce gecer agrim😏🤲
Hemsire_anne Elizzz evet biraz daha küçükken sağ kasigim çok ağrıyordu büyüdükçe belimin sağ tarafına da yayıldı ağrı sağ bacağımı her oynatisimda belime ağrı giriyor. Az kaldı bizim şükür, Allahım sizi de birbirinize kavuştursun bi an önce sağ salim inşallah 🙏🙏
Tontinimontin Hemsire_anne benimde 12nin ortalarındayım bira ağrım var sağ kasıkla genitalimin arasında göbeğimin sağında gibi biraz mutsuzum 😥
Ayshmm Sağ da olursa erkek sol da olursa kız bebek diyor alternatif tıpta ☺️20. haftadayız cinsiyetimizi hala öğrenemedik ama kızım diye seviyorum bebişi 🥰
Hemsire_anne Tontinimontin canım rahim büyüdükçe ağırlıktan oluyor genelde o haftalarda. Çok uzun ayakta kalma, ben sağlık ocağına giderken bile 5 dakika yolda 2 3 defa mola veriyordum. Dinlenince hemen geçerdi benim agrım 😊
Tontinimontin Hemsire_anne bi günde bi anda böyle ağrıması tuhaf geldi ondan ama bilgilendirmr için teşekkür ederim 🥰🥰🥰