Yagmurahmet16 arada oluyor ben 3 haftalıkken kusmaya başladım şuan 10+3üz. Arada 1 gün hamile değilmişim gibiydi. Ne bulantı ne koku hassasiyeti yarım ekmek tantuniyi gömdüm üstüne bi ton şey yedim tabi artık kusmaktan mide aç. Sonraki gün son gaz bulantı koku hassasiyeti devam etti. Bulantın geçtiği an bişeyler ye hemen. Ben önce hayal ediyorum yediğimi, midemi bulandırmıyosa hemen eşime diyorum yapıyo yiyorum. Ama hayal ederken dahi kusturan şeyler var. Geçsin artık amin 😂