Selam canım anneler🤗 Biz 25+5 günlükken Öğrendik cinsiyetini. Hep oğlum diye sevdiğim bızdığım kız çıktı 🙈🤰 Hem çok şaşırdım hem çok çok heyecanlandım mutlu oldum benden bir tane daha gelecek diye içim içimi yiyor 🤣 Bir de huyu da bana çekerse makyaj malzemelerini falan yer diye düşünmeden edemiyorum🙈 Kız annesi olmak bambaşka bir duygu kız çocuğu rahmettir berekettir inşaallah hayırlı evlat olsun boncuk kızım ❤️ Size sorum 4 boyutlu ultrason ile doğduktan sonraki benzeşme oranı nedir? Bilgisi olan var mı? Çünkü bu bızdık aynı anneannesine benziyor 🙈 Bugün tam 26 haftalık olduk daha Doğuma haftalar var ancak çok merak ediyorum ilk gebeliğim bir de malum 😪🤷🏼♀️ Sağlıkla gelsin minik kuşum ❤️