20 haftalığım ve tuvaletten cıkıp temiz peçete koyduktan 2 dk sonra bildiğiniz su indi cok korktum onu attım tekrar koydum aynı sey bidaha suyum geldi sandım hastanede calıstıgım için hemen doktorumun yanına indim ultrasonla baktı suyu iyi hata fazla bile dedi turnusollü ped koydu bakacaz şimdi böyle sulu akıntısı olan varmı yasadınız mı bunu cok korktum