Enguzelhediym böyle bir ürünle karşılaştım dün. Hem babynest niyetine hem anne yanı olarak kullanabilirim diye düşündüm. Nasıl sizce ? Alan var mıdır bu üründen ? Kullanışı iyi midir bir bakın istedim yorumları bekliyorum 🥰
hilal_yener Enguzelhediym canım bunlar ağır oluyormuş bildiğim kadarıyla taşıması zor oluyo dedilerdi
juliet Enguzelhediym valla görünüşü çok güzel anne yanı olarak kullanılır ama Sallanıyo mu sallansa daha rahat edersin sanki
Minnaksever Enguzelhediym bu kaç kiloya kadar taşır ki önemli o.ağır bı de galiba bunlar bana pek mantıklı gelmedi sürekli taşınacak bişey değil gibi 🤔
Enguzelhediym hilal_yener canım galiba o içinin sepeti ayrı yani birleşik degil o yüzden mesela oturma odasında dururken onu alırım odaya geçeceğimiz zaman götürür tekrar takarım diye düşündüm hep aynı yatakta yatmış olur veya anneme giderken bu sepeti yani yatağı da goturebilirim diye düşündüm ama yinede bir bilgim yok kafam karışık
Deletedmom316 Enguzelhediym evet cook guzel ve cok kullanişli bir arkadaş 5 y kullana bilirsiniz yazmis ama bebek bunu parcalamiycakki yada durdugu yerde eskiyicek degil bence kullanişli alin çok guzel
Beyzasahin Enguzelhediym ben aldım ama anne yanı olarak kullanılmaz canım kullansan kullansan 2-3 ay kullanırsın anca güzel bi ürün ama bebek hareketleşiyor vs uygun olmaz anne yanı olarak
Enguzelhediym Enguzelhediym Bu arada fotoğraf izinsiz kullanmayayim almak isteyen olursa da Instagram da Düşyeri dizayn sayfanın adı.
58_edaygmr_58 Enguzelhediym canım çok güzel görünüyor ama 6 ay kadar kullanırsın büyük ihtimalle uzun süre kullanılmaz
hilal_yener Enguzelhediym daha guzellerıde var ya bence dusun bende anne yanı aldım ınternette uygun fıyatlı var bak
Gl-Misli32 Çok güzel bende bu tarz modellere baktım ama ancak birkaç ay kullanılır Sanki o yüzden sadece bakıyorum, Vede çok kullanışlı gelmiyor, mantıklı olanı alıcam inşaAllah…
EbruIrmakAhmet Enguzelhediym 6 aya kadar anca yatırırsın canım oda minyon bi bebek olursa sonrada odasında yatıramıcağına göre tekrar yanında yatıracak daha büyük bişey almak zorunda kalırsın evet çok şık bende çok beğendim ama biraz keyfi yapılmış bi alışveriş olur