kelebek12345 ya ben şuan 6+2 hamileyim ve hamile olduğumu öğrendiğim gün tsh benim 3.79 çıkmış 5 gün sonra kese görmeye gittiğimizde doktora sordum bu değer normal mi diye çünkü burada sürekli herkes 2.5 olmalı gebelikte diyor 2.5 üstü olunca hemen doktorları ilaç için yönlendirdiğini falan söylüyorlar bana sence sorun olsa ben söylemez miydim 4.2 ye kadar normal çok inceliyorsun Allah değilsin sende bende olcak olunca kimse engel olamaz dedi kaldım öyle korkuyorum zaten 3 kere kayıp yaşadım bu kadar incelemem normal değil mi