sevbun-88 Uyuşma yok fakat sabah uyandığımda avucumu sıktığımda parmaklarım avuç içleri ağrı oluyor ama hareket ettirmeyince ağrı yok bütün gün böyle. Yaşayanınız var mı🧐
Tansuuu sevbun-88 ben yaşıyorum bir 10 gündür elim avuc parmaklarım çok agrıyor 35+4 üm normal bu durum
Harika90 sevbun-88 kaç haftalıksın bendede oluyor artık benim son zamanlar 36+5günlüğüz nnasipse 10gün sonra doğumum var
Glsacar32- sevbun-88 bende 32 haftalığım sabah uyanınca bende de çok oluyo doktoruma sordum normaldir gün içersinde çok su için düzelir dedi su içmemi arttırdım bu ara çok daha iyi
Hamideersin sevbun-88 bende de oluyodu canim hatta dogumdan sonra doktora gitmeyi bile düşündüm ama doğum yapar yapmaz geçti çok şükür gebelikten o
sevbun-88 Haftadayım çok su içiyorum fakat çok tuz tükettim bu aralar yemeklerim hep tuzlu yapıyordum😔