Benimde o haftalarda kahve rengi lekeler oldu doktorum hemen progeston verdi sabah akşam kullanıyorum çok şükür leke gitti gelmiyor ama hala progestonu kullanıyorum doktor bşraz daha kuşşan sonra yavaş yavaş bırakırsın dedi. Yerleşme kanaması bu haftalarda olmuyor bebek tutunmaya çalışıyor ve rahim duvarını kalınlaştıran ilacı kullanmaız lazım dontorunuza mutlaka sorun önemli!