23+6 haftalık ama son iki haftadır sancım oluyor bugün özellikle daha bı garibim belim sgiryo sancım oluyo arada bacaklarıma kadar vuruyo agrisi tedaviyle oldu korkuyorum yarın tetanoz için sağlık ocağına gtcem ebeye sorcam kontrolüm Perşembe günü normal mi bu çok tedrginim çok korkuyorum sizlerde de oluyomu