MerveTan canım ben de çok çekiyordum hatta kısa süre önce kesildi acillik oluyordum tam o haftalarda özellikle şimdi 17 oldum çok şükür daha iyiyim normalmiş bana da öyle söyledi . Benim bir de tansiyonum düşüyordu . Çok kötü olduğunda bir tane parol al dedi doktorum ben de öyle yaptım parola izin veriliyor çok sık abartmamak şartıyla :)