İnsanları yargılamak bu platformda bize düşmez gibi geliyor. Çünkü birine zarar verecek bir şey yapılmıyorsa, herkesin kendi hür iradesidir. Bende cinsiyeti öğrenmek istiyorum ama maşallah her hafta değişiyor cinsiyet. Ama sanırım erkek olacak.
Öncelikle sağlıklı ve hayırlı bir evlat olmasını dilemiştim bugüne kadar. Ancak gönlümden geçen de hep kız olmuştur. Ama küçükken hep abim olsun istemişimdir ama abim yok, kız kardeşim var ablayım. Kızım olursa abisi olur inşallah diye dua ettim. 😍
Yani hem kızım olursa abisi olsun diyip şimdide ilk çocuğu kız istemekte ayrı garip oldu. Dün düşünüyordum belki de zamanında ettiğim o dua gerçek olmuştur diye içimden geçirdim.
İnşallah hepimiz sorunsuz, sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız.