Gamze_M Adabkc ben 2 kere Canan hanıma gittim iyiydi ilgiliydi 2 hafta sonra gel dedi doğum zamanı belli olacaktı izne çıkmış Emine hanıma gittim bende bi kere muayene oldum ona da o yaptırcak doğumumu