SedaveSusam cnim öncelikle hayrlisi olsun ins 🤲 ben 41 nci haftamda normal dogurdum ama eger gelmeseydi sezeryan olucaktim cnku senin gbi 0 açıkligm vardi bende o yuzden 40 haftadan itibaren egilip yer sildim snra dus aldim snra comelip kalktim sanki wc ypar gibi, snra yine dus aldim koltuk ustunde zipladm sanki plates topunda zipliomus gibi ve sonuc 3 cm aciklikla normal dogum basladk 1 saatlik suniyle dogumu tamamladik hani ben bunlar sayesnde acilmayi sagladim denemek istersin belki