Akduygu Kullananlar memnun mu? Birde sürekli yedek uç mu alıcaz çokta pahalı nasıl yapıyor kullananlar?
firstbabyy Akduygu braun bnt 400 we aldık biz. Biz aldığımızda 360₺ idi. Şuan 1800 olmuş hepsiburadada. Daha alalı 3-4 ay oldu. Alnından ölçüyor çok memmunum. Eğer fiyatı düşerse bundan al tavsiye ederim.
Greyy90 firstbabyy bizde bundan aldık virüsten önceydi tabii şu an güncel fiyatını görünce şok oldum 😳 bu kadar fırsattan istifade olmaz gerçekten de