__birafitap__ Kızlar 4+1 olduk bugün hamileliğimi geç döllenme ile öğrendim 27 martta yumurtlamam oldu bugün kahverengi lekelenmelerim var yerleşme kanaması olabilir mi sizce çok korkuyoruz🥺
Giz4110 __birafitap__ canım lekelenme şeklindeyse olabiliyor genelde ama mutlaka doktora görünmen gerekiyor düşük tehlikesi falan varsa progestan verecektir kalkmamak lazım bol bol dinlen. İnşallah sıkıntı yoktur 🥰
Kbr_71 __birafitap__ dikkatli ol yat devamlı birşey olmaz Allahn izniyle kan verdinmi hiç değerin kaç çıkmştı
__birafitap__ Giz4110 inşallah canım benim doktor da kırmızı değilse korkma dedi bi de 1 kere iç çamaşırıma gelmis gece daha da gelmedi🙄😥
Giz4110 __birafitap__ progestanı bidaha lekelenme olursa mutlaka kullan canım doktorun gerek yok derse de hemen değiştir doktorunu 😂 çünkü ilk haftalarda (gerekli ise) progestan ve kan sulandırıcı aspirin hayat kurtarıyor bebeğin tutunmasını sağlıyor
__birafitap__ Giz4110 daha hic gitmedim canım benim 10 gun sonra çağırdı kese için muayene olmadim hiç 😓
__birafitap__ Kbr_71 çarşamba günü 28 di cuma günü 124 çıktı doktorum bir daha vermene gerek yok iyi artıyor dedi ama ben yarin tekrar vericem canim
Kbr_71 __birafitap__ verme bence güzelce beslenmeye başla et süt yoğurt ye ceviz ye mesela kafana takma birde yükselecekmi diye güzel ilerliyor baksana seb yumurtlamadan kaç gün sonra yapmış oldun testi
Gzdsrm Canim doktorum bana ara ara kahverengi lekelenme normal korkma demisti ama kirmiziya donerse mutlaka doktora git
__birafitap__ Gzdsrm yaaa çok şükür 🥺 yatıyorum kalkmıyorum 1 kere gelmis gece zaten ama içimize kurt düştü bir kere