Çok çok iyi bir hastane. Dr. Halide Yüksel’i tavsiye ederim kesinlikle harika bir doktor. Memnun kalmayanlar nesini beğenmiyor anlamıyorum. Tek olumsuz yanı doğum ücretini taksitlendirme yapmıyorlar tek çekim veya nakit istiyorlar. Biz de bu sebepten değiştirmek zorunda kaldık. Pendik Medipol’e geçtik. Dr. Saadet Ünsal’a gidiyorum ondan da çok memnunum.