asyaa15 Kızlar 37. Hftaya girdik hep agdaya gtmiştim ama artık agdaya gidemiyorum malüm ortalık. Kendimde cok zor egilemiyorum çekemiyorum. Bu haftalarda baska pratik önereceginiz bsey varmı. Tüy dökücü kremler nasıl acaba. Direk jilet yapsam bilemedim🙄😏
Duyguluuu asyaa15 aynen ya bende beklim 37 olucam kaldım ortada hep ağda yapmistim hamilelikte de napcaz ya az kaldı jilet istemiyorum tüy dokucude istemiyorum zararlı diyorlar 🙄😏
Ruviiseem asyaa15 5 bıçaklılar daha geç çıkarıyor onu kullanabilirsiniz gebelikte tüt dökücü kremi önermiyorlar doktorlar vücut emilim sağladığı için
Hazalderos asyaa15 tüy dökücüleri önermiyorlar ve çok kötü kokuyooo en iyisi jilet her duşta ufak ufak yapabilirsn zaten tüy dökücünün de çıkış hızı olarak jiletten farkı yok
asyaa15 Duyguluuu Off nası olacak ya. Eşim yapamaz canımı daha cok yakar. Ben kendim nefes nefeseym. Walla kaldım öyle bu hfta kontrol var çatı muanesi yapar gibi
Kubraomer04 Valla bende hep evde yaptırdım şimdi göremiyorum eşim aldı geçen öyle bi imkanınız varsa devam edin bence ağdaya jilet zor oluyo sürekli alman gerek
Duyguluuu asyaa15 benimde yapacak çatı muayene haftaya pazartesi yandım bende ya napcaz bilmiyorum bende yaptiramam eşime yapamaz canım acır 😏🙄napcaz ya ağdasız çok kötü oldu neguzel kuaför gidiyorduk bide geç çıkıyor doğuma kadar yeterdi bize ben öyle diyordum yaparım diyordum
Hatice_01 asyaa15 bende 37 olcam en son kndim aldim ağda ile ayna koydum önüme bakarak zor oldu ama deneyin derim 😜😜
Halime32 Duyguluuu canim aynayla al jiletle al bnde agdayla kendim aliyordum karnim buyuyunce alamiyorum jiletle aliyorum bnimde bu cuma cati muayem var jiletle aldim valla 😂
EsraOzsusam asyaa15 aynı durumdayım jiletle yapmaya calısyorum ama cok zor oluyor. Ağda olsa tertemiz 2 ,3 hafta en az götürr:( ne talihsiz zamana denk geldık:(
Duyguluuu EsraOzsusam ay sorma canm katiliyorum çok kötü zamana denk geldim napcaz bilmiyorum ya yok hiç yolu🙄😒 valla stres oldum iyice ya
Duyguluuu EsraOzsusam benim doktora çatı nezaman yapican temizlenmem lazım malum kapalı dedim ne dedi biliyonmh ben içine bakcam dışına değil 😃😄😁vur jilete takma dedi ama olmuyor işte ağda başka rahat oluyor insan 🙄😒
turunculuanne asyaa15 tüy dökücü kremler önerilmiyor doktorlar tarafından. Ben de kara kara düşünüyorum karnım çıkınca nasıl yapacağım bu işi diye 🤷♀️
Duyguluuu EsraOzsusam aynen çok rahat bide benim doktor görsen 😁😄 az guldurum dedim kız senide gülelim valla ihtiyacımız var kadın öyle dedi açık açık öylece gitsem no problem😃😄😄🤭 tobe tobe
SK-Annesi EsraOzsusam özel bölgeden korkarsan yapamam diye, koltuk altında dene önce. İlk 2 3 çektiğinde açıyor ama sonra alışırsın. İlk sir de acıtıyodu 😅 ama alıştıkkkk👍👍💐
SK-Annesi EsraOzsusam yaparsınnn güven kendine. Hem dipten çekiyon, geç çıkar böylece.eldiveni dene mutlaka
Snmdnz asyaa15 ben hep tuy dokucu kullaniyorum canm doktorum kullanabilirsin bi sakincasi yok dedi canm