Sedaca Merhaba 6 haftalıkken kalp atısını duyan var mı acaba ultrason ile. 5+2 de gıttıgımde keseyı gördük ama doktor 2 hafta sonra gelmemi söyledi daha erken gitsem kalp atışını duyarmıyım🤷♀️
Ayseozerckr Sedaca duyulabilir ama ortalık virüsten dolayı karışık riske atma dr un söylediği tarihte git ki garanti olsun. Ben 7+6 da gitmiştim ilk hem kese hem kalp atışı aynı anda görüldü. İyi oldu
Busracetin Sedaca ben de 5+2 de kesesini gordum canim , 6+5 te gittigimde şükür ki kalp atışini gormuştuk , doktorumuz ilk aylarda dinletme taraftari degildi ama herşey yolundaydi hamd olsun . Sen de gorursun inşallah 🌸
Cemremmm Sedaca merhaba canım yarın 6+3olucam kalp atısı ıcın cagırdı dr.nasıpse bakalım ınsallah duyarız
Tugba3466 Merhabalar bende 6+4 um 4 haftalıkken kese oluşumuna baktılar banada 2 hafta sonra gel dedi bende salı gitmeyi düşünüyorum inş kalp atışını duyarım 🤗
Sedaca Tugba3466 bende o şekilde gideceğim sanırım hastanede kimse olmuyor zaten en fazla 5 dakıka sürüyor hastanede geçirdiğim süre. Allahım hepimizi korusun
Fndafth Kızlar merhaba ben çatlatma iğnesi ile hamile kaldım 23 martta yumurtam çatladı son adetim 1 Mart 23. Günde yumurtam çatladı yani kaç haftalık olduğunu nasıl anlayacağım iğneye göre 3 nisanda adet olmam lazımdı kan sonuçlarım düzenli artış var doktora 6 nisanda gittim de kalınlaşma var dedi henüz çok küçük dedi kese için ne zaman gitmeyelim haftamı hesaplayamıyorum yumurtlama geç olduğu için bana bi fikir verirmisiniz Aysenozturk007 Sedaca Tugba3466
GizemKadirr Sedaca Benimde aynı şekilde tam 5. Haftamda kese göründü fakat bebeği henüz göremiyoruz haftaya tekrar gel o zaman gorcez inşallah dedi dr. Umuz. Tam 6+0 olacaz inşallah bi sıkıntı olmadan görebiliriz 🙏🏻🙇🏼♀️🙏🏻🙏🏻
gupsemnur Sedaca. 4+4 öğrendim hamile olduğumu bir gün sonra 4+5 keseyi Gördük 5+5 tekrar gideceğim doktora bakalım kalp atışları duyulacakmı
Fndafth Aysenozturk007 adetten itibaren ya hani benim 23 Üne kadar gebelik yok ama o haftadayıda mı saymam lazım peki 3 hafta var o arada
Aysenozturk007 Fndafth canım sen adette hamile kalmadın. Yumurta adetten 14 gün sonra çatlıyor zaten. Ama kolaylık olsun diye doktorlar ilk adet tarihine göre hesaplıyor. Çatlamadan itibaren hesapla
Nur5516 Sedaca ben altı haftada duydum ultrason ile sizde duyarsınız inşallahh yedi sekizinci haftada da duyan var
nurrrr17 Sedaca canım aynen bende şuan 6 haftalığım . 5 haftalıkken gittim 2 hafta sonra gelince duyarız dedi kalp atışını 😊
Fndafth Aysenozturk007 şimdi çatladıgı günden itibaren saydım 21 gün bugün yani 3 hafta 2 haftada yumurta çatlamadığı günlerin toplamı dersek yani 5 haftalık mı oluyor 🙄