38+0dayım. Gece 3.30dan beri çok sık sancım var 3 dkda bir şuan belimden giriyor karnıma yayılıyor bir dakika sürüyor dua eder misiniz virüs filan kapmadan sağlıklı bir doğum geçirip gelelim evimize. Kaç dkya düşünce hastaneye gitmeliyim onu bile bilmiyorum çok korkuyorum doğurmaktan da Allahım yardım et