ElifNilMom Daha 20+3 deyim ama sütümün geldiğini farkettim bugün 🙄🙄 çok erken değil mi sizde durumlar nedir
misbebek ElifNilMom yarin 39 olcam gelmedi hic birsey ya dogumdan sonra da gekmezse diye korkuyorum acikcasi 😐
Sentrk ElifNilMom yoo doktorum normal demisti…sutun gelmesi dogumdan hemen sobra sütunun gelecgin gostergesiymis
Mihranyesim ElifNilMom bende 37+4 oldum sutum öyle geliyor ki kiyafetlerim hep leke oluyor cok fazla akıyor
Trkrnur misbebek bende de aynı ama korkma süt psikolojik bir süreç aynı zamanda. Sütünün çok geleceğini ve bebeğine en kaliteli sütü vereceğini kendine sık sık söyle emin ol faydası olacak. Olumsuz düşünme 💜
Haticebulent ElifNilMom benim bayagi erken gelmeye basladi canim🤭 17.haftamdan beri akıyo göğsüm ama bu aralar azalma var azalmasi nedendir bilmiyorum 🤔
Miniminikuss ElifNilMom 22 haftalık olduk kuzum bndede yaklasık 18ncı haftadan beri gelmeye baslıyor once bı sızlıyor gogsum
eminee0707 ElifNilMom ben 29+5im daha hiç bisey gelmedi göğsüm okadarda büyümedi sütum olmucak mı şimdi korktum 🥴
Eva41 ElifNilMom 20 haftadan beri geliyor hala da geliyor 30+3 genelde bebek çok hareketli olduğu zaman geliyor onu fark ediyorum tuhaf ama