sevaa geçen hafta gittim kontrole. 22.haftadaydım o sırada. Doktorum ölçtü; bebeğimiz göbekli olacak karın çevresi biraz geniş göbekli bişey deyip güldü. İyi bişey mi peki bu dedim, iyi iyi maşallahı var bebeğimizin dedi. Benimkinin de genişmiş yani. Tehlikeli olsa muhakkak söylerdi