Sabirsiz_Anne Benim gibi olanlar var mı? Sebebi nedir doğum belirtisi mi yoksa sona yaklaşmanin verdiği stresten ve korkudan dolayı mı? 🤔🤔
Sabirsiz_Anne Nergiiscelik benim suanlik normal geliş sancım cikiyo ama başka Bi belirttim yok bakalım ne olucak 🤷♀️
Sabirsiz_Anne Aysekose benim ilk olucak nasipse 🥰 Rabbım. Hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah