Edibeee selam kızlar bende aynıyım 34. Haftadayım. Dediğiniz gibi uyku yok ağrı çok 🤦🏻♀️ Belimden ağrı bir giriyor aşağıdan çıkıyor bacaklarım tutmuyor sonra geçiyor. Erken doğum olacak endişesini taşıyorum. Bir yandan da artık doğsa diyorum. Son haftalar beklemek sizce de daha zor ve sabırsızca değil mi?