Oznur_11 al bnden de o kadar ya ☹️☹️ kaldım bir başıma hastanelere kimseyide almıyorlar… Eşim var oda tecrübesiz bnde öyle annem kaynanam tansiyon hastaları… Kız kardeşim ebe o vardı bu tek oda ataması çıktı gidiyo 😢 Nolursunuz Allah aşkı için bana dua eder misiniz hyrli şekilde şu doğumu atlatıp sağlıkla yuvama döneyim bebeğimle insaallah 🙏🏻 Bn 39+1 deyim normali bkliyrz doktor suyun herseyin iyi sadece bebeğin çatıya inmesini bkliyrm… İNŞAALLAH çektiğim acılara değer hyrli Bi doğum olur insaallah 🙏🏻 kndimi toparlamm için norml istyrm hyrlisi bklm insaallah 🙏🏻