uleKaratepe benimde ilk hamileliğimi öğrendiğimde yüksek çıkmıştı. İlaç kullanımlarıyla desteklenmesi lazım, ki onu yapıyorsunuz. Ve bazı besinlerden uzak durulması lazımmış. Araştırmalarım sonucu bunları öğrendim. Bu besinler; lahana, brokoli, karnabahar, siyah çay ve patlıcan. Şöyle söyleyeyim benim tsh değerim yüksek çıktığı zaman o besinlerden birini aşırı tüketmiştim. Ama tabi o yüzden olacağına ihtimal vermedim. Sonrasında dikkat ettim ve tekrar gittiğimde değerim düşmüştü. Belki sizinde işinize yarar bu bilgi. Dilerim Allah ım hepimize sağlık sıhhat verir 🙏🏻