Merveduyg
beni yanlış anlama ama tutturmuşsunuz virüste virus diye. Hastane çalışanların cani yok mu sizin varda? Hastane çalışanları önlemlerini alıp çalışıyorlar sanada aldırıyorlar maske dezenfekte vs. Sende önlemini alıp gidebilirdin bunca zaman. Benim kaldığım ilçe bildiğin corona vakası ve gittiğim hastane pandemi hastanesi, en cok virüslü hasta orda ayrıca karantina bölgesi. Ona rağmen hala
doktorlar hemşireler danışmanlar canla başla çalışıyorlar. Ama biz cocugumuz icin hastaneye gitmeye korkuyorsunuz. Sanki hastane girmenle viruse giriyormuşsun gibi. Daha karnında cocuk var mi yok mu onu bile bilmiyorsun. Bu kadar sorumsuzluk olmaz hayret biseysiniz gerçekten.