Benimde önden gidiyor 31 .Haftada 2250 falandı. Doktor iri olacak dedi. Ilk oğlum normal doğumdu .açılma ve sancim olmadığı için suni sancı ile doğum yaptım ama öldüm resmen .suni sancı tavsiye etmem. 3210 gr doğmuştu ilk oğlum .bunda hiç risk almiycam sancim açılmam yoksa ve doktor da iri bebek derse yine sezeryan düşünüyorum