sumeyyenur hanımlar iyi geceler, hamilelik sürecinde gözünde yaşarma, bu sebeple de bulanık görme yaşayan veya sebebini bilen var mıdır? 2 gündür geçmedi yaşarması gözümün. 35. haftadayım 😣
Halime32 sumeyyenur canim son aylarda oluyormus bnde 36 haftaligim bnimde gozlerim yaniyor bazen bulaniklik karincalanma gibi seyler oluyor yasariyorda normal diye biloyorum
Busetb sumeyyenur canım ben de 31+4 haftalığım ama 2-3 haftadır gözlerim yaşarıyor mesela hamile olmadan önce televizyonun alt yazılarını falan okurdum şuan asla okuyamıyorum , doktorum görme bozukluğu olabileceğini söylemişti normalmiş inşallah doğumdan sonra düzelir 🙏🏻
Mk1234 sumeyyenur ben keratakonus hastasıyım hamile kalmadan önce doktorum hamilelikte daha da ilerleyeceğini söylemişti dediği gibide oldu sağ gözümden nakil olmuştum sol gözüm şuan eskisinden daha da bulanık progesteron hormonu korneayı bozuyormuş sanırım 🥺
fatmakarabakla Bende lens kullanıyorum 21. Haftadayım ama lensin de etkisiyle eskiden çok rahat okuduğum yazıları okumakta zorlanıyorum 😒
RuzgarsMommy Bende lens kullanıyorum miyopum Ama hamileliktenn mi bilmiyorum aynen tv da yazanları bulanik görüyorum altyazilari okumakta zorlanıyorum