Ben Virüsten dolayı hastaneye gitmeye korkuyorum ben 30 yaşındayım 1 yıllık evliyiz benim adetim normalde hiç gecikmezdi 28.gün olurdum ve olmadan kendini belli ederdi 1-2 gün önce de hafif kahverengimsi akıntı olurdu 1-2 güne de olurdum . Bu ay 9 Nisanda olmalıyken 3 gün gecikti karnımda midemde kramp kaşıklarımda adet olacağım gibi ağrı saplanıyor. Bir kaç günde ağzımda metalik tat var ve tükrük çok oluyor . Bu virüsten dolayı da dr gitmeye korkuyorum. daha erken ama bugün idrardan gebelik testi yaptım negatif çıktı sonra akşama doğru pembe akıntı gibi açık kahve gibi akıntı geldi çok korkuyorum adet mi olacağım acaba yada böyle şeyler yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz?