Merhaba arkadaşlar
4+5gunluk hamileyim
Pzt günü beta hcg testi yaptırdım 312 cıktı 48 saat snra yani çarşamba günü de yaptırdım oda 660 cıktı labaratuvarda yaptırdım testleri ordaki doktorda sağlıklı gebeliğin var dedı kese gözükmez daha dedi onun için gitmedim doktora ama ilk gebeliğim korkuyorm biraz belirti olarak kasıktan rahime batma oluyor ve bosluk agrısı var birde bugün sol göğüsüm ağırdı ve kaşınıyor akıntım var bunlar normal mi acaba dış gebelik ve boş gebelikten korkuyorm bunların belirtileri varmi mıdır