Merhaba kızlar. İyi akşamlar. Minik oğlum 35. Haftasında. Dün doktora gittiğimizde nst de sancı çıktığını söyledi doktor. İkinci kez istedi. Yine aynı şekilde çıkınca yatış vermek istedi ancak malum şartlar beni tedirgin ettiğinden pek sıcak bakmadım. Daha sonra alttan muayene etti. Rahim uzunluğuna baktı. Sonrasında açılma var mı diye bildiğiniz üzere eliyle baktı. Herkes yanlış yaptığımı alttan muayene ettirmemek gerektiğini söylüyor. Ortam belli korkuyorum virüs var. Doğum mu demek o sancılar kafamda sorular. Etrafta konuşan insanlar. Benzeri bir şey yaşayan varsa içimi biraz olsun rahatlatırsa mutlu olucam sanırım. :)