Ruveyda_ 28haftadayiz biz , dogum 3 temmuz gözüküyor ,şafak 85 , ama sezaryen düşmüyorum, sizde durumlar ne hanimlar
Nse Ruveyda_ 28 +4 günlük olduk ☺️ ikinci gebeliğim sezeryan olacak ama daha bı tarih belirlenmedi bende doktoruma hiç sormadım ☺️
Kvlkgzmerhn Bizede haziran sonu temmuz başı günü verdiler hayırlısı artık ben normal dogum istiyorum bakalim insallah oyle olur
Nse Ruveyda_ öle deme cnm ya ilkinde çok skinti cektim aradan dokuz sene geçti şu an sanki ilk çocuğum gibi bende korkuyorum o zmn 17 yaşındaydım şu an 27 ☺️
Ruveyda_ Nse aynı yaştayız ay çok erken anne olmuşun unutmuşundur tabi çok zaman geçmiş allah hepimizin yardımcısı olsun
Mommytobe2020 Ruveyda_ bende an itibariyle 28 haftaligim, cok hizli kilo aliyorum ya, bu durum beni üzüyor ister istemez 😕
Ruveyda_ Mommytobe2020 gunluk tartil bence 2,5 3 litre su ic sebze meyveyd agirlik ver ceviz ye havuc ye tok tutar bebegi de besler
Zlhb Asafkivancannesi çok şükür kasılma yaşamadım ama ağrılar olmaz mıı nerem ağrımıyor desem bulamıyorum😂