Merhaba bende 19 haftağim oğlum olucak inşallah allahım hepimizin yawrusunu saglıkla kawustursun inşallah 🙏🏻🙏🏻 Ben geçmişteki kayıplarımdan dolayı bu sefer hiç bişi almadım allah kısmet ederse haziran ayında başlıcam 🙏🏻💙 ama şimdiden ne alacagıma hangi marka alacagıma bakıyorum içim gidiyor inşallah o zamna gelip bende baslarım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😊🤰🏼💙