Melek8858 merhaba evet 7,5 mg olarak başından beri alıyorum bazen 2 güne bi alıyorum ama hiç bırakamadım. Uykusuzluk,kusma,titreme, yerinde duramama üst düzeydeydi. Bazen remeron etki etmediğinde xanax aldım ama xanax ve paxil 3 aydan sonra . Doktorum prof ve eskişehirin en iyilernden tabiki eğer sürdürülebiliyorsa ilaçsız sürdürme taraftarı ama anne sağlığı en önemlisi olduğu için içebilirsin dedi. Çok şükür 36 haftaya geldim 2 hafta sonra planlı sezeryan olacağım bugüne kadarki bebek testlerimde hiçbir sorun çıkmadı inş kucağımada sağlıkla alırım. Bende en başta ilaç kullandığım için çok ağladım ama psikiyatrım bu konuda çok rahatlattı. Eğer kullanmasydım bu süreci tamamlayamazdım.ama dozlar hep düşük gitti en fazla remeronda 15 mg a çıktım. Ben 8 yıl ilaç mümessilliği yaptım ilaç etki mekanizmalarını biliyorum o yüzden de biraz daha rahat kullandım.