Liliz Bişeyler yemeden kasıt kuruyemiş falansa çok normal bence. Çünkü bizde geç yatıyoruz gece 1-2 gibi. Kahvaltıyı 12′de yapınca arada sadece türk kahvesi içiyoruz eşimle yanına da 2 kare çikolata yiyoruz. Sonra tabi akşam 6 oluyor acıkıyoruz yemek yiyoruz. Tv karşısında da 9-10 gibi bir acıkma hissi geliyor o zamanda fındık,ceviz,badem,antep fıstığı,yaban mersini,kuru kayısından bir mix hazırlayıp yiyip 1 bardakta ice tea içip yatıyoruz. Aslında geç saatlerde bişey yemek istemiyorum da hamileliği bahane ederek yiyorum valla.