Bence takip et sancıların arasındaki süre 5 dakika da bir gelmeye başlayana kadar evde Çek sancını sonra git hasteneye. Evde daha rahat edersin. Eğer cidden doğum sancısı olduğunu anlarsan artarsa sancın sıcak duş alabilirsin rahatlatır biraz daha. Sonra hurma vb yiyebilirsin evde yürüyüş çömelme vb hareketler de iyi gelebilir. Aklıma gelenleri paylaşayım dedim 😅 Allah hepimizin yardımcısı olsun 1 avazda kurtulup sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah