Bayanlar geçen de aynı postu açmıştım çok kötü göğüs ağrısı yaşıyorum sağda sorun yok ama sol göğsüm un sizisina duramıyorum uykumdan bile uyandırıyor gece yatamiyorum göğsümun içi topak topak olmuş sırtıma kuregimin altına kadar vuruyor ağrısı 28+4 günlük hamileyim böle başına gelen oldu mu 😣