filizzzz anne yanına almayı düşünüyorum ama içinde süngeri varmıs yeni doğan o sekilde yatırılır mı içine yoksa babynest alıp koymak mı gerekiyo
Neslihannn_022 filizzzz ben ekstra içine yatak yaptım kendi imkanlarım ile çünkü sünger sert bebek rahat edemez ve saglıklı degil
Neslihannn_022 filizzzz canım ölçülerini alıp bir terazide kumaş diktir içinede yün koy ohh mis bebişin uyusun içinde saglıkla
Neslihannn_022 filizzzz ben babynest de Alacagım ama onu beşigin içine koymayacagım gündüz uyuduğunda babynesti olduğum yere indirip bebegi içine koyarım diye düşündüm