Tubahacik ya aynen küçükmüş benim oğlum 2 yaşına giricek mayıs ayında bizde istemiyorduk aslında süprizle geldi🙈bende hamile odugumu testde gördüm agladım ama oğlum da akılı çok şükür beni yormuyor yaş olarakta cokta kücük olmadığı icin sonradan alıştım sonuçta bizim canımızdan kanımızdan Ha birde Allahım gönlümüze göre olanı saglıklı bir sekilde kucagımıza almayı nasip etsin inşallah🙏 benim doğumumda Sezeryan ile olucak oğlumdada sezeryan doğum yaptım doktorumuz Ekimin 13 ü dedi ama erkende olabilir dedi bakalım o zamana kadar neler olucak .⭐😊