Kızlar merhaba 20 haftalığım şuan basından beri hep kansızlığım vardı ilaçtı beslenmeydi pekmezdi hiç bişey fayda etmedi bu gün kontrolüm vardı kan değerim çok düşük çıktı dibi görmüş dedi doktorum 6.7 bu saatten sonra zor dedi ilaçla felan olacak iş değil dedi çocuk senden fazla kan alıyor dedi dahiliye ye git kan serumu baslat dedi ooff kızlar tam bu virüs illeti varken yine hastaneye git gel işi oldu ya var mı böyle kan serumu taktıran işe yarıyor mu Bi kere mi takılıyor acaba Bi kaç kez mi