Bebektas1 Bebeğimin eksiklerini tamamlıyorum ateş ölçer 1 ay önce 70-80 tl’ye otomatik bulurken şuan 500-600 tl ve hiçbir yerde de stoğu yok şoktayım 😅
Bebektas1 Merve_kucuk temassız almak istiyordum ama bende mecburen koltuk altı alcam çünkü yok ateş de önemli bişey sağol canım bu arada 😘
Ebru-isil Evet virüsten dolayı maalesef öyle ben e bebekten motorola temassız ateş ölçer almıştım özellikleri de çok iyi ateşin yanında banyo suyu ve biberon sıcaklığını da ölçüyor.şubat indirimlerinden 180-190 a mı ne almıştım şimdi e bebekte 319 TL
Bebektas1 Ebru-isil malesef yaa, keşke dahs önce alsaydım nerden bilebilirdim böyle olacak yani haksızda değiller çünkü artık tüm çevirmelerde tüm resmi dairede herkeste ateş ölçer olmak zorunda denetim için dolayısıyla kalmıyo 😔
Ebru-isil Bebektas1 olmadı geçici olarak yukarda bir arkadaşın attığı şekilde olandan alabilirsin. Temassız şekilde istiyorsan da belki bu günler geçince ☺️