MinnakAnnesi_35 ben de en son 12+5te gitmiştim ikili tarama yapıldı. En son geçen hafta cuma randevum vardı doktora söyledim virüsten dolayı korktuğumu aciliyeti yoksa erteyelbilir miyiz dedim. O da 15 nisandan sonra gel dedi yani 20 haftalıkken. Ama ben dayanamadım dün gittim😄 cinsiyeti öğrenecektik onu çok merak ediyordum 😄 doktorumun kendi kliniği bir de ondan da rahattım canım