Zbyde_doruk01 Hanımlar hayırlı sancısız agrısız gecemiz olsun inşallah bayanlar doğum için normal doğum mu Sezeryan mı prenses doğum mu şimdi rövanşta olan prenses doğum üst seviyede sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sizce prenses doğum mu ?
Fatma60_ Zbyde_doruk01 10 gün önce sezeryam oldum allah düşmanıma yaşatmasın kesinlikle normal normal normaallll 4 yıl öncede normal doğum yapmıştım normal doğurun diyorum bu sezeryanı zorunlu oldum bu arada
Damla_K Zbyde_doruk01 normal dogum. zorunlu haller dısında sırf keyiften sezeryan olayına anlam veremiyorum. Anne icinde bebek icinde saglıklısı normal bence oncelik saglık tabi orası ayrı . Oglum 20 inci ayına girdi normal olmustu cok sükür simdi 20+5 hamileyim insallah aksilik olmaz o da normal dogar diye dua ediyorum
Zbyde_doruk01 Esen22 bel altı uyusturuyorlar normal doğum yapıyorsun sen hissetmiyorsun açılma olunca biraz öyle yapıyorlar
Zbyde_doruk01 Damla_K bende panik atak var zaten hamileliğin zor geçiyor :( bebek düşünmeden önce ilaç falan kullanıyordum şimdi bebek zararlı diye kullanmıyorum hiç bişey günler zor geçiyor bakalım doğumda ne yaşayacagım 🤲
Zbyde_doruk01 Esen22 aynen tanıdığım 2 bebeğinide öyle doğum yaptı ama özel hastanede yapıyorlar diye biliyorum devlette yokmuş galiba
Damla_K Zbyde_doruk01 cok gecmis olsun canım Allah yardımcın olsun önemli olan saglık canım hangisinde saglıklı olcaksanız o tabiki ❤️