Subuss6 Kızlar bugün 5+4 ama 2 haftadır bel ağrısı yasıyorum son 2 gündürde çok şiddetlendi ağrım bu haftalarda ağrı oldugunu biliyorum ama benimki biraz fazla sanki 🙄🥺
Meriwa Subuss6 hamile olduğumu o bel ağrısıyla öğrendim herhalde dedim fıtık var 😄 hatta sol bacagıma vuruyodu ağrısı bizim büyüklerde hamile misin oğlan olcak dediler 22 haftamdayım oğlan geliyo dinlen canm bol bol tebrikler 😄
Subuss6 Meriwa valla benmde bacağıma vuruyor artık fazlalaşınca korkmuştum biraz 😂 Allah bağışlasın canım❤️
Subuss6 Meriwa yaa herkes senin oğlun olur diyo biliyomusun rabbim bilir tabiki ama her duyan erkek yorumu yapıyo 😂😂😂 inan unutmam yazarım 🙏🏻😂
Dilan-acr 20 haftadayız bizimki de oğlan 🤪 kuyruk sokumunun olduğu yer bildigin ayrılıyor yatıp kalkamıyorum çok agrım oluyor
Dilan-acr Subuss6 teşekkürler 🙏🏽 Valla şiddetlendi ne zaman geçiyor fikrim yok daha da şiddetlenirse dayanılır mı onu da bilmiyorum 🤭
Dlk38 Benim de 8.haftada belim ağrımaya başladı şuan çok ağrıyor 11 haftalığız yürüyemiyorum ne zamam geçecek bilmiyorum 😐
Meriwa Dlk38 valla 14 haftaya kafar yerleşme zamanı ağrı olur demişlerdi 15 den sonra azalmaya başladı 22 deyim suan o ilk zamanlarki gibi bel ağrım yok ara ara hafif yokluyo o kadar