Seda1991 Krem hakkında bir bilgim yok canım ama ben normalde de hamılelıkte de cok cıkardım ucuk. Dogal yollardan sarımsak sürerdım o bıraz yakıyor ıyı gelıyor. Ama en cok faydayı kantıron yagında gordum gun ıcınde 3 4 kere sürerdım 2 gune kalmaz kururdu