Happpm Sol gögüs altı batıyor 27 haftalığım bebekten dolayımıdır ölecem ağrıdan doktora gitmeme gerek varmı lütfen bilen yazsın
Dilan-acr Bebekten dolayı bebek büyüdükçe kaburgalarında batma olur birde kamburlugun varsa olur ben kambur olduğum için sürekli yaşıyorum o agrıyı göğüsler de ağırlık yaptığı için artık agrı oluyor