Ktugbaa Belim ve karnım çok ağrıyo kızlar ayağa kalktığımda alttan bi ağrı çıkıyo hissi var ne yapmam gerek 😭😭
asyaa15 Ktugbaa bende cok bi agrı yok. Gece uykudan kalkınca ayaga kalkıp adım atarken karnımın alt tarafı kasıklarm agrıyor bebegin baskısından. Onun harici suan bseyim yok
Ebru-isil Arada bende de oluyor yalancı sancılar bi anda karın ağrısı giriyor ben soluma yatınca genelde geçiyor .
Ktugbaa Ebru-isil ben ilk hamile kaldığımdan beri hep sol tarafa yatmaya özen göstermişimdir sırtımın kemikleri de ağrıyo çok tuhafım 😣
Ebru-isil Ktugbaa ben normalde de soluma yatan biriyim.Hatta hamilelikten önce rahat ederim zaten soluma yatarım diyordum ama öyle olmuyormuş sabah uyuşmuş şekilde kalkıyorum 🤣🤣