Merhaba kızlar, 29+4 teyim bu hafta Tam 3 kez yemek yaktım. B12 vitamin eksikliğinden oluyor bu durum sanırım. Vitaminleri alıyorum ama bazı yerlerlerde de bu durumun hamilelik kafası olduğu yazıyor. Benim gibi bu haftalarda bu sorunu yaşayan var mı?