ballilokum 35 haftalık gebeyim geçen hafta aynı şikayetten ötürü bende doktora gittim. Başta saç diplerim kaşınmaya başladı sandım ki beyazlıyor yada boya istiyor o yüzden kaşınıyor çok üzerinde durmadım. Sonra vücudum, ayaklarımın altı, kollarım her tarafım kaşınıyordu. Sağ elimle bacağımı kaşırken sol elimle saç diplerimi kaşıyordum çok kötü bi hal almıştı. İnternetten araştırdım karacigerden gelen bi rahatsızlıktan ötürü kaşıntı olabileceği yazıyor. Ertesi gün hemen doktora gittim safra asitime bütün kan değerlerime bakıldı ama hiçbi sıkıntı çıkmadı. Doktor da yediğin bişey alerji yapmış olabilir. Sık yediğin şeyleri düşün ona göre uzak dur dedi. O haftalarda hamur işini çok fazla yedim. Pasta,börek,poğaca,kurabiye haddinden fazla yemiştim. Şimdi bıraktım Allaha şükür kaşıntım da geçti. Sende yediklerini gözden geçir ama tedbirini de elden bırakma mutlaka doktora gidip bi kan ver bence:) Biraz uzun oldu ama kusura bakma 🙈